Vis a vis

La presó és un instrument d’aïllament, mitjançant el qual s’exclou a la persona del dia a dia de la societat i passa a viure en un entorn, en que TOTS els aspectes de la seva vida ja no depenen d’ell, sinó que està planificat, mediatitzat i executat per uns tercers.

Els interns i internes que ho sol·liciten voluntàriament, demanen que els voluntaris i voluntàries de la nostra entitat els vagin a veure, per trencar, encara que sigui una hora al mes, momentàniment aquest aïllament. Són moments d’acompanyament, de comprensió, d’alegries i tristeses. I també de demandes; aquestes es fan arribar al servei Jurídico-Social que faran les intervencions que es creguin adients per millorar la situació de les persones preses i, de retruc, de les seves famílies.

coordinadoracm Calçotada 2015 el local (3)

Aquest és el PROGRAMA de la Coordinadora, del qual parteix tot, el més antic i al que més estimem i més cuidem. Creiem que és el més necessari, perquè: qui està més exclós de la societat i per tant, més marginat,  que la persona presa?

L’ALTAVEU DELS VIS A VIS

Un comentario en “Vis a vis

1. Buenas tardes,
    Estudié Criminologia en la UB y me interesaría muchísimo hacerme voluntaria para sesiones de vis a vis en algun centro penitenciario.
    Mi disponibilidad sería de un sábado cada 15 días.
    Me podrías dar una cita para informarme mejor sobre esta actividad.
    Muchas gracias de antemano