Voluntariat

El voluntariat és tan fonamental com vital per  l’Associassonisme. Les persones que de forma gratuïta ofereixen la seva experiència, els seus coneixements, els seus esforços i la seva solidaritat per a l’assoliment dels objectius de l’Associació constitueixen el nucli vital de la mateixa . A més a més  la seva aportació específica, impregnada d’aquests i d’altres valors, és una garantia de la pervivència de l’Associació.

La Coordinadora Contra la Marginació de Cornellà, una associació creada fa trenta anys, és un exemple de com, a partir de la coordinació dels esforços i els sentiments de persones afectades i sensibilitzades, es duu a terme una tasca de suport a les persones empresonades i les seves famílies  així com a persones que pateixen les conceqüències de l’empresonament. Aquesta tasca va lligada de forma indissoluble a la denúncia de les causes de l’empresonament i a les deficiències del sistema penitenciari. segueix recoltzant-se en elvoluntariat; d’aquí que puguem dir que La Coordinadora Contra la Marginació és el que s’anomena Entitat de Voluntariat.

coordinadoracm Convivències (12)